Sunday 27 February 2011

ANTARA DUA DARJAT 3

As Salam

1. Telah disampaikan kepada saya bahawa pendidik berkenaan telah meluahkan rasa ketidakpuashatinya melalui akaun ' facebook'nya. Maaf la, saya tak menjadi rakannya kot, sebab itu la saya tidak mengetahui tentang itu.

2. Bukankah itu boleh dinamakan cakap belakang. Saya ingat semuanya dah selesai. Rupanya ada perkara yang masih belum selesai bagi pendidik itu. Dosa yang tak diampunkan Allah tu salah satunya adalah dosa sesama manusia.Bagaimana tu ? Belajar tinggikan.?Boleh jawab?

3.  Tapi tidak mengapa, saya sudah pun maafkan pendidik itu,biarlah, sebab bukannya dia tidak faham, cuma dia buat - buat tak faham. Bukan saya yang mewujudkan peraturan itu, memang sudah lama ada malah sebelum saya bertugas lagi memang peraturan itu sudah wujud.

4. Jadi. mengapa melenting pula dengan saya?


WASALAM

1 comment: